26 лютого 2024 р.

Виховна година
 для учнів 8-9 класів "Від мрії до професії"
   Одним з найважливіших кроків у житті є вибір професії. Адже займатись тим, що тебе цікавить, приносить радість – одна з найважливіших умов відчуття життєвої повноцінності. Прагнення «знайти себе», стати «самим собою», індивідуальністю – неодмінна ознака юності. Своє майбутнє потрібно визначати за довго до останнього шкільного дзвоника. Тому в Долинській гімназії-філії велика роль відводиться профорієнтаційній роботі з учнями. Ось і цього дня виховна година «Від мрії до професії» мала головну мету – сприяти підготовці учнів до свідомого вибору майбутньої професії, ознайомити учнів з професіями.
   Дуже цікавою була розповідь учениці 9 класу, яка ознайомила присутніх з професією юриста та розповіла про свої мрії: «Мені б хотілося бути юристом. Свідомий це крок чи ні? Так, свідомий. І передусім він пов'язаний із бажанням робити людям добро, захищати їх, оберігати їхній спокій. Це є честю і гідністю кожної людини. Професія юриста — одна з найпочесніших на землі. Стати юристом, правоохоронцем легко, а от бути їм значно важче. Ця професія вимагає від людини знань, умінь, мужності, сили волі. І навіть за наявності всіх цих рис найважливішою має бути людяність. Треба завжди залишатися людиною. Професіоналізм і людяність — це дві головні ознаки моєї майбутньої професії. Моя майбутня професія — юрист. Це мій свідомий вибір. Можу навіть сказати, що юрист — професія моєї мрії.»